среда, 27 августа 2014 г.

Орієнтовний зміст діяльності заступника директора школи під час атестаційного періоду


 І. Підготовчий етап
26 квітня – 20 жовтня
 Аналіз особового складу педагогічних працівників;
·        унесення змін до перспективних планів проходження атестації та підвищення кваліфікації педагогічними працівниками (за наявності нових педагогічних працівників, звільнення тощо);
·        ознайомлення педагогічних працівників, які атестуються, з відповідними нормативно-правовими актами;
·        надання консультацій педагогічним працівникам, проведення індивідуальних бесід з ними;
·        розроблення пам’яток, порад для педагогічних працівників, які атестуються;
·        вивчення та врахування пропозицій педагогічного колективу щодо персонального складу атестаційної комісії;
·        контроль за проходженням підвищення кваліфікації педагогічними працівниками;
·        оформлення матеріалів щодо атестації, зокрема таких, як:
o   атестаційний куточок;
o   інформаційний вісник;
o   бюлетень тощо.



 Створення атестаційної комісії 
До 20 вересня керівник навчального закладу має видати наказ про створення атестаційної комісії та затвердження її складу й ознайо­мити з ним педагогічний колектив.
Атестаційні комісії створюють у складі: голови, заступника голови, секретаря, членів атестаційної комісії. Головою атестаційної комісії є керівник (заступник керівника) навчального закладу. 
Подання до атестаційної комісії документів для внесення до списку осіб, які атестуються
 До 10 жовтня атестаційна комісія приймає заяви від педагогічних працівників, зокрема заяви про:
позачергову атестацію;  перенесення строку атестації.
Затвердження списків педагогіч­них працівників
 До 20 жовтня атестаційна комісія проводить своє перше засідання, на якому розглядають­ся такі питання:
·        затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються;
·        затвердження графіка роботи            атеста­ційної комісії;
·        прийняття рішення щодо перенесення строку чергової атестації тощо.
Атестація педагогічного працівника, який підлягає черговій атестації, може бути перенесення на один рік у разі його довготривалої тимчасової непрацездатності або при переході працівника у рік проведення чергової атестації на роботу до іншого навчального закладу та з інших поважних причин.
 ІІ. Етап вивчення педагогічної діяльності працівників
21 жовтня – 15 березня 
·        спостереження, вивчення, аналіз професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються;
·        експертиза методичної діяльності педагогічних працівників у міжатестаційний період, зокрема такої, як:
o   дослідницька, експериментальна діяльність;
o   участь у різних методичних заходах школи, району, міста;
o   наявність узагальненого досвіду, його апробація тощо.
·        складання проектів характеристик педагогічних працівників, які атестуються;
·        вивчення матеріалів, підготовлених педагогічними працівниками, які атестуються, до засідання педагогічної ради, творчого звіту чи до інших методичних заходів;
·        участь у засіданнях атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу;
·        вивчення та узагальнення досвіду роботи педагогічних працівників, які атестуються;
·        унесення пропозицій щодо заохочення, надання рекомендацій для підвищення рівня якості професійної діяльності педагогічних працівників, які атестуються.
 Подання характеристики діяльності педагогічного працівника
 Характеристика діяльності педагогічного працівника має містити:
·        Оцінку виконання педагогічним пра­цівником посадових обов'язків;
·        Відомості про професійну підготовку працівника, його творчі та організа­торські здібності, ініціативність, ком­петентність, організованість, морально-психологічні якості;
·        Дані про участь працівника у роботі методичних об'єднань;
·        Інформацію про виконання рекомен­дацій, наданих попередньою атестаційною комісією.
 Вивчення педагогічної діяльності працівників, які атестуються
 До 15 березня відповідно до затвер­дженого графіка роботи атестаційна комісія має вивчити педагогічну дія­льність працівників, які атестуються.
  ІІІ. Підсумковий етап
16 березня – 1 квітня
 участь у підсумковому засіданні атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу;
·        оформлення атестаційних листів за результатами рішення атестаційної комісії загальноосвітнього навчального закладу;
·        аналіз атестаційного процесу та результатів атестації;
·        складання й оформлення аналітичної звітності у вигляді діаграм, таблиць;
·        складання й оформлення статистичної звітності;
·        унесення змін і доповнень до кадрової документації;
·        підготовка матеріалів за результатами атестації до обговорення на засіданні педагогічної ради.
 Завершення роботи атестаційної комісії
 До 1 квітня атестаційна комісія на­вчального закладу має завершити вивчення професійної діяльності осіб, які атестуються.
 Якщо атестаційна комісія навчально­го закладу ухвалила позитивне рі­шення, то протягом п'яти днів після підсумкового засідання атестаційної комісії керівник навчального закладу має видати наказ про присвоєння кваліфікаційних категорій (встановлення тарифних розрядів). У триденний строк він має довести наказ до відома педагогічних праців­ників під підпис та подати копію на­казу в бухгалтерію для нарахування заробітної плати.



1 комментарий:

  1. Спасибо! Сама работала некоторое время заместителем директора - ваша публикация очень пригодилась!

    ОтветитьУдалить